Vandring

Igår gick vi postrånevandringen, uppe på åsen. Det var kul, och jobbigt, jag har blivit solbränd! Jag har blivit alldeles lagom solbränd, inget som flagnar av.
Jag kom att tänka på det igår, att denna historian med postrånevandringen, det är ju mina förfäder som har varit inblandade i den.
Förfäder på pappas sida har det antagligen varit. Hacka-Greta har säkert varit min farfars farmor eller nåt sånt =)
Bara en liten tanke.
Idag ska jag och mamma åka till Ängelholm för att besiktiga hennes bil.
Sen ska hon säkert handla också, jag kan inte handla speciellt mycket nu, eftersom jag har min tand att tänka på som ska betalas den 22.e
Alltid e det nåt som ska dra ner ens ekonomi.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0