Vågar man säga...

att man mår bättre? Nä det vågar jag inte riktigt, men jag hoppas att min lilla tand är på bättringsväg.
Hoppas allt kan läka nu, utan att jag ska behöva dra ut den.

Inatt och i morse mådde jag inte bra, nåt liknande febeyra hade jag inatt, allt snurrade =/ men sen har dagen bara blivit bättre

Det är mysiga stunder i solen som gäller, jag har putsat fönster utomhus, hela det stora glaspartiet är klart, där var så varmt och skönt.

Mathias håller på att inreda källaren, ett stort rum har nu blivit som ett garage med arbetsbänk och så i, där var en vägg som vi rev ner och allt blev mycket större.

Jag har skrivit ut inbjudningarna nu, och de ska postas idag.

Snart ska vi åka på någon utflykt, vi har inte kommit på var än bara.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0