Semester

Nu har jag lärt upp mig på det nya jobbet, och nu har jag semester på riktigt. Jippi
Här är ingen som kommer svara i denna telefonen på ett tag, för är det jobben, så svarar jag inte. Jag har annat för mig, och jag sa på jobbet idag att jag ska inte vara hemma (hihi) Så de behöver liksom inte göra sig besväret med att ringa.
Jag tror jag ska göra vid naglarna nu på semestern, kom på det innan.
Också ska det bli tjejfest!
Måste skicka ut inbjudningarna nu.
Jag har en cider framför mig nu, det gäller att fira.
Jag hörde en idag som sa att det ska bli tropiskt klimat i helgen, det får gärna bli det för då ska jag ligga här ute i bikini.

Det var allt för idag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det låter underbart! D e helt fantastiskt att kunna vara ute på jobbet när det är tropisk värme. Har redan fått fin färg.. Puss o kram

2008-05-07 @ 17:37:27
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0