Hemma igen

Inatt kom vi hem från Åland.
Det har varit jättekul i helgen, bussresan har varit trevlig också, det var inte alls jobbigt, den stannar så ofta så man hinner liksom inte tröttna, och jag hann inte bli åksjuk heller för det lilla man kände gick över på pauserna som brukade vara i tre kvart.
Pappa som sa att han tyckte det var jobbigt att sitta på en buss, var nog den som tyckte det var allra roligast... Han kollade om där var rådjur och älgar på åkrarna hela vägen hem...
När vi kom på båten så gick vi till våra hytter.
Sen var det Vikingbuffé som gällde.

Jag blev imponerad av den maten, det var mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara.
Där var olika sillar, vegetariskt olika sallader o.s.v. där var småvarmt, olika grytor, potatisgratäng och i mitten av allt stod där en kille och skar upp rostbiff och man fick ta bearnaise sås eller brunsås till, massa olika smårätter som t.ex. wasabimarinerad lax, marinerad mozzarella, sen var det efterrätt på det olika glassorter, blåbärskaka, kolakaka m.m.

Senare på kvällen va vi på de olika pubarna och så.
Taxfreen var fin också, stort var det.
Igår sett vi mycket på däck för solen var framme hela tiden då var det skönt att sitta där.

Jag fick en komplimang av en kille på bussen, på kvällen sa han: Märkte du inte hur jag tittade på dig när jag gick på
Nä svarade jag
Du var det vackraste jag sett... Shit tänkte jag det va ju kul att höra.
Han sa även det till T... att han tyckte det om mig, men hon skulle hålla det för sig själv, haha det var kul.

Ja det var väl ungefär det som hände, nu ska jag fixa i hemmet resten av dagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vilken fin komplimang, sånt gillas=)

2008-05-05 @ 15:45:19
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

Ha ha, ja det var en trevlig prick! Förstår inte vad han gör på Ikeas lager, han borde vara ute i butiken och charma alla kunder :-)

det var en rolig resa, vill åka iväg igen!

2008-05-05 @ 21:29:50
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0