Fredag

Idag är det en klämdag, både jag och Mathias ska på jobb idag.
Men många är lediga.
Jag har mycket jag kan göra idag innan jobbet, packa, städa m.m.
Men jag känner inte riktigt för det.
Mamma har precis varit här och lånat en resväska, vi hade två så då lånade de en.
Jag kan ju skriva här vad jag ska ha med mig

-Pengar, ta ut så att jag har en del ute.
-Åksjuketabletter? Nä jag tror jag klarar mig från det, isåfall skulle det vara att jag känner på bussen, men om jag äter mer måltider än vad jag brukar göra så ska det inte vara nån fara.
-Kvällskläder något snyggt till kvällen.
-Underkläder
-Strumpor
-Solglasögon
-Mobil+laddare
-Smink
-Linsbehållare+linsvätska
-Tandborste+tandkräm
-Något kul att ha på bussen t.ex. tidning
-Huvudvärkstabletter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0