Fin sommardag

Idag har det varit en riktigt fin sommardag, undra hur många det var som låg på stranden idag...? Förra veckan var jag nerom stranden bara för att kolla om där var något folk men där var inte en själ. Men jag tror det har ändrats nu, och någon gång i helgen ska jag dra dit.

Idag var jag först på jobbet, "packade" har inte gjort det innan men det gick bra.
Ikväll har vi hälsat på Mathias kusin på deras "gård"

Sen har det blivit lite städning här hemma, och lite kaffe snart är det sängen.

Imorgon måste jag ta tag i massa saker, vi ska köra till tippen. vi ska handla, jag ska vara kattvakt två gånger imorgon, jag ska köpa en present, vi ska antagligen gå ut på kvällen och kanske ska vi ha förfest här, vi ska fixa skjuts till kvällen.

Det är en del som ska göras, men jag är ju ledig två dagar nu.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0