Det blev ingen fika idag, men imorgon

Idag skulle jag fikat med V... K... men hon fick hoppa in på jobbet så det blir imorgon isället, om allt går som planerat.

Jag fick en tidigare tid till tandläkaren och åkte dit idag, det var en annan som hade avbokat.
Jag har nu bakteriedödande medel i tanden.

Så efter tre månader vill hon helst se att benet har gjort en förbättring. Det tar lång tid innan det läker.
Och om det inte läker... För ett kort ögonblick såg jag mig själv med en avhuggen underkäke.
Har sett det någonstans det var nog nån skräckfilm, det var min tanke iallafall.

Senare på dagen träffade jag en tjej som jag känner som också sökt till Gastronomi fast inriktning matsal, vi gick en promenad och diskuterade lite för och nackdelar med att gå denna utbildningen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0