Dagens blogg

Denna morgonen har börjat med att jag har varit irriterad!

Jag märkte att jag inte har fått in lön från det nya stället. Det är ca tre dagar jag har varit där.
Man blir ju så arg när man märker sånt. Det är inte för nån j-vla välgörenhet man är på jobbet, det är för att man ska få pengar.
Så iallafall nu är det uträtt, jag ska få de pengarna.

Annars vet man ju inte, vissa tycker ju att man inte ska ha lön för det man är och provar, men det va inte på det viset på detta stället och det var ju skönt.

Nä, jag är 26 år gammal, jag går inte och jobbar gratis, för då är det adjö, jag vet andra ställen som vill ha mig tillbaka, så då är det bara att börja där.

Jag har kommit på en sak. Speciellt på små företag, säg precis vad du tycker och tänker, ha inte något inom dig, är det något som är fel säg det direkt, annars blir det bara värre.

Idag ska jag:
Gå en stor promenad
Tvätta bilen invändigt och utvändigt
Städa

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: mumari

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!
Välkommen och lycka till!
Kramar
www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx

2008-05-29 @ 07:55:01
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0