Dagen

Idag ska jag jobba. Jag har varit där två dagar denna veckan och igår kände jag att det var roligt och att jag trivdes, så det var skoj.
Fast jag är jättetrött när jag kommer hem, igår var det 8,5 timmar jag jobbade utan direkta raster, så det är kanske därför man är rättså trött.
Sen handlade jag lite delikatesser i fiskaffären.
Jag köpte makrillfiléer och stekte dem men hackad dill, och till det hade vi nypotatis.
Makrillen var så god...
Jag ska handla där snart igen, det blir dyrt när jag har mitt nya jobb.
Inne i fiskaffären hejade jag på en kille som jag känner lite sen innan, och all annan personal runt omkring i de andra affärerna kommer jag lära känna också för alla pratar med varandra där, det känns riktigt kul tycker jag.
På lördag blir det kanske utgång i Ängelholm.
Och på söndag ska jag bli riktigt brun, jag ska åka till stranden hade jag tänkt. Det ska bli 30 grader varmt... skönt.
Jag jobbar inte söndagar änsålänge, där är stängt då, så mer ledig på helgerna nu då alltså.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul vi ska ha på lördag!! Har inte fått svar av Ida eller Sofi men annars får du och jag ha roligast=)

2008-05-29 @ 17:30:08
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0