Biltur

Jag har skjutsat Mathias nu, först hämtade jag tre killar i Munka och Ängelholm och sen skulle de till Mörarp.
Jag trodde Mörarp låg runt Munka Ängelholm nånstans, men i förmiddags så sa Mathias en annan version av det hela och nämnde ordet Hyllinge.
Ett sken gick upp, skulle jag skjutsa dessa människorna ändan till utanför Hyllinge, och även hämta dem där inatt?
Jag hade ju sagt ja innan men inte trodde jag att det låg där.
Jaja det visade sig vara riktigt kul att skjutsa dem, jag tog en sväng inom Familia också, drack en kopp kaffe och köpte en blå tunika...!
Och jag kom på att det var tur att jag hade sagt ja till detta skjutsandet.
Undra när de ringer och vill bli hämtade det återstår att se.
Nu kokar jag potatis till en potatissallad som jag ska göra till grillningen ikväll.
Också ska jag använda den nya tunikan. =)

Tack och hej för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0