Trött på detta

Jag är trött på allt vad detta köket innebär nu.
Det har tagit så j-vla lång tid, och skitigt e här och sågspån och disk överallt.
Jag har jobbat nu ... hmmm vad blir det  typ 7 dagar i sträck.
Och sen när man vill vara ledig då när man har jobbat så kommer man hem till detta skitet.
Det är lite tröttsamt faktiskt.

I helgen ska jag iallafall gå ut med gamla kompisen L.
Det kommer bli mycket snack och hoppas vi blir fulla också.
Hoppas vi är ute till 4 på natten, fast förresten hon har en liten dotter så hon kommer nog vilja hem till henne när det blir sent.

Jaja vi ska ha kul iallafall.

Nu håller jag helg, ledig tre dagar nu...

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0