Önska mig lycka till!

Jag har fått ett erbjudande till ett nytt jobb. Det är det jag skulle skrivit häromdagen, som var en hemlighet.
Idag ska jag få se på ett schema som har gjorts, hur jag eventuellt ska jobba.
Varför inte ta det då? Beror på hur schemat ser ut, är jag bara insatt t.ex. halvtid så är jag inte intresserad då får de ändra på det isåfall.
Annars kan ju inte schemat bli mycket sämre än vad jag har nu, där jag några kvällar i vecka åker tillbaka till jobbet och jobbar två timmar.

-Jag har blivit "rekomenderad" och det ska man ta som en stor komplimang tycker jag
-Jag ska få utveckla mig i arbetet göra nya saker som jag inte har gjort innan. Det är en personlig utveckling som är bra, det är inte bra att vara kvar på samma jobb för länge om man gör samma saker hela tiden, och inga nya överraskningar.
-Man kanske blir bättre behandlad som anställd, får åka på kurser, eller få ett friskvårdskort. Inget av detta har jag varit med om på mitt nuvarande jobb.
-Jag kanske kan få semester nån gång. Och utan att fixa allt själv sätta in  personal o.s.v.

Man ska ta de chanser man får, de kanske inte dyker upp speciellt ofta.
Och det verkar vara ett rättså bra jobb så vi får väl se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0