Lite närmare sanningen

Idag sov jag länge, det va dumt gjort här är mycket att göra hemma i huset.
Igår kom bänkskivan på plats, det blev superbra. Där är underlimmad vask som blev skitsnyggt.
Ugnen och micron är också på plats.

Nästa sak är att såga i bänkskivan så man kan sätta dit spishällen.
Koppla in vattnet
Bengt benny (elektrikern vi har döpt honom till det) ska komma hit och koppla in alla saker

Sen är det kaklet efter det
och putsa skorstenen
sen är det inte mer!
Vi har snart köket klart ju.

Imorgon fyller mamma år, hon ska köpa smörgåstårtbottnar på jobbet i eftermiddag, Så ska vi dit imorgonkväll.
Det var längesen jag åt smörgåstårta, det var jag som tipsade om det.

Jag gjorde en bra sak igår, jag skrev personligt brev till skolan.
På torsdag eller fredag ska jag göra det helt klart och skicka in. Ska fixa ett foto också, det kanske man ska åka till en fotograf och ta sånna små foton... hmmmm

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0