Lite fika

Jag pausar lite nu och dricker kaffe och äter skorpor med kalkon och gurka, mycket gott.

Kollade ni på debatt där blondinbella var med igår?

Stackars henne, det verkar vara så många som är emot henne, och hon är 16 eller 17 år.
Jag tycker såhär om henne, det är kul att hon har blivit framgångsrik med sin blogg, jag kan säga att jag hade också velat bli det (läs min blogg nu alla....)

Bara för att det är kvinnor som blir framgångsrika, tycker männen att det är jobbigt eller?

Hennes blogg är mer en mat/träningsblogg än en modeblogg för hon skriver t.ex. alltid var och vad hon äter, och visar bilder på hur rätten ser ut.

Hon sa igår att hon vill bli advokat. Tror folk att hon ska leva på denna bloggen eller? Det är ju bara en hobby, hon går fortfarande i skolan och hon har säkert rätt bra betyg också, så lycka till med att bli advokat.

Idag ska jag och Mathias åka till Väla och handla två presenter, vi är bjudna på två "kalas" i helgen.
Vi ska också kolla på kläder (något annat som inte har med köket att göra)

Puss å kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0