Ledig idag

Idag är jag ledig, det har blivit vinter ute nu... Fast det är vinter med solsken och det är kallt ute. Men jag vill ha vååår och det kommer nästa månad hoppas jag på.

En morgon det var nog i måndes så började jag jobba kl 4, när jag körde dit var det blandning mellan hagel, snö, regn men barmark ändå.

Jag ställde mig och gjorde mina mackor och sen vid sjutiden så sa min kollega "kolla ut" då såg det ut som att det hade snöat i en vecka.

Är det så vi ska ha det nu med en blandning av alla årstider... ?
Jag tror det blir med blandat än innan.
Sommaren blir nog solig, men ändå kan det va höstliknande med regn.

Fast det kan säkert smälla till och bli en toppensommar ändå i år, jag tror det.

Okej vi ser det Jag skriver härmed att jag tror på att det blir en kanonsommar i år, med strandväder.
Så kan vi se i sommar om jag hade rätt.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0