Jag ska festa i helgen

Snart är jag ledig fre lör sön!
På Lördag ska vi till Strandhotellet och rocka järnet, Först ska vi äta smörgåstårta på förfesten. Sen ska vi dit, och där kommer jag också träffa min svägerska och JA (yinoyang) om man uttalar det snabbt... fniss fniss.
Hon hade jag kul med förra gången jag träffade henne, hon är en trevlig tjej som har en bror som liknar Elvis.
Det verkade hon skämmas över lite när jag frågade henne om det, men jag sa att jag tycker han e skitcool, så då ändrade hon sig lite.
Jag tränade igår, jag känner mig snygg när jag har tränat, precis som att kroppen ändrar sig direkt enligt vad jag tycker, men jag vet inte om det är som jag inbillar mig,
På lördag blir det innebandy också.
Tror inte jag ska träna något innan det.
Vem vet, det blir kanske öl eller cider på gympan, jag ska ha med mig cider iallafall.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0