Har gjort mig klar

Snart blir vi hämtade, ska till förfesten då.
Jag har gjort mig snygg med de nya jeansen, svart linne, en vit "top" över det som är lite kortare än linnet. Det blir nog en hit ikväll.
Jeansen sitter skitsnyggt, men det ska de göra de va ju inte billiga precis, köpte dem lite som en present till mig själv efter jag hade pratat med han på det nya jobbet.
Han visade inte schema när jag var där, där va en som var i Spanien o.s.v. så han hade inte fått tag på alla, men han visade hur han hade planerat in mig och att han var "intresserad" av mig.
Så frågade han hur många timmar jag hade nu, och jag sa att jag hade heltid då, och så skrev han ner, så jag kommer ju få heltid där också.
Han sa att det blir heltid, men lite olika fördelat över de olika månaderna och det är t.ex. det han ska visa mig på måndag, för det är ju inte säkert att jag är inte intresserad av det, och det sa han att då får de försöka ändra på det isåfall.
Så på sätt och vis har jag fått jobbet.

Jag är inte riktigt nöjd med mina skor idag, de är högklackade och det känns lite obekvämt, och jag blev som en jättekvinna vid sidan om Mathias också, men har inga andra bra.

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0