En träningsdag

Jag har varit på ett träningspass idag! Det var två-tre veckor sedan jag tränade. Och ikväll är det innebandy också, får se om jag ska gå på det.
Sen blir det födelsedagsfirande av två kompisar.
Och efter det.... (mycket planerat idag) Så ska jag träffa L i Båstad.
Hoppas vi drar till bowlingen och sjunger lite, hoppas hon tycker Singstar är kul.
Annars vill hon till Fonden och där tror inte jag händer speciellt mycket.
Men jag har bestämt mig för att köra, för om där e tråkigt på Fonden så kan vi köra till bowlingen istället, och p.g.a. hennes dotter så kan inte hon vara ute speciellt länge, så sen kör jag tillbaks till födelsedagsfesten.
Bra plan va??
Jag har en plan....

Ha det så bra idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0