Ansökan nästan klar

Nu är snart allt klart!

Tog foton igår 4 st för 195 kr skitdyrt  och det blev inte så bra heller, men det är iallafall ett skapligt foto.
Har skrivit personligt brev
Har skrivit meritförteckning
Har letat fram alla papper ska bara kopiera det också sen ska det skickas.

Önska mig lycka till...

Är fortfarande lite tveksam, hur ska man lägga upp sitt liv? Plugg nu, plugga sen frågorna är många i ens huvud när man är i denna åldern.

Men jag har iallfall bestämt mig att skicka ansökan och se längre fram.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är dags för mig med att skicka in ansökan.. Lycka till!

2008-03-21 @ 11:26:42
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0