Vilar

Jag vilar lite nu efter jobbet idag. Fast det var rättså längesen jag slutade men jag va trött, har sprungit i ett hela dagen.
Det märktes på mina jobbarkompisar att de är inte vana vid sommarstress, så som jag har varit med om i flera månader i sträck innan. Hela juni juli augusti alla dagar de månaderna.
De var panikstressade och visste inte var de skulle bli av verkade det som.
Herregud, så kan man inte hålla på hoppas de lär sig snart för det var rättså jobbigt att vara runt sånna personer.
Mathias håller bara på med sin moped hela tiden nu, han har köpt motor och allt möjligt som han mekar med.
Men vi ska kanske göra något roligt ikväll iallafall för jag är ledig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Deras meckande tar aldrig slut. Hur ska Ke.. klara sig utan meck i Norge!?

2008-06-09 @ 18:53:27
URL: http://skimrandeguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0