Midsommarplaner

Nu har vi bokat till midsommar. Vi ska campa på Öland. Vi ska låna en husvagn och dra dit och vara där i två dagar.
Det ska bli riktigt najs faktiskt. Jag har inte varit på Öland innan och därmed inte varit på Ölands djurpark och jag har inte bott på camping med husvagn innan heller, så det kommer bli roligt.
Hoppas det blir varmt också, för vi ska bada och sola och leka i vattenlandet (jag tycker det är kul fast att jag egentligen är för gammal för vattenland...)
Så det är planen för midsommar.
Det har blivit lite konstigt i år, för vi har blivit lite utanför kan man säga, alla som vi umgås med i vanliga fall är bjudna på fester på varsitt håll, så vi stod ensamma kvar =( snyft
Nä men så blir det nog ibland, kan bli av en ren slump, så vi bestämde oss för att göra detta istället då.
Fast på kvällen kan jag tänka mig att man undrar hur alla andra har det hemma, att det kanske känns lite konstigt att sitta där med folk man inte känner.

På Söndag ska jag gå på ljusparty. Kul att träffa lite vänner och fika lite och eventuellt handla något.

Ha en rolig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0