Släktträff

Jag har precis kommit hem från en släktträff, vi firade mormor.
Det blev grillspett, med potatissallad och sen var det glass och kakor till efterrätt.
Mina kusiner var där, de hade med några av sina husdjur.
Två kaniner och ett marsvin.
Jag ska kanske köpa en kanin, vi får se sen hur det blir med det.
Det är kul att märka att man är väldigt lik sin kusin eller sina kusiner.
Idag var vi inne i ett garage där det var mopeder och luktade bensin
-mmm vad gott det luktar, jag gillar sådana dofter som bensin och olja sa hon.
Det är precis vad jag gör också.
Och sen kom det fram andra saker också som vi gillade precis lika, fast att vi inte har träffats så mycket...
Konstigt! Det ligger i generna liksom

Ha en trevlig kväll, nu är äntligen apfelstrudeln inne i ugnen, det har varit ett väldigt tjat om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0