Knäpp?

Här har precis varit en elgubbe och kollat på vår micro för andra gången, han hade med sig ett kretskort tror jag det är.
Men iallafall när han frågade oss om när han kunde komma, så sa vi att jag jobbade till 14 idag, så jag kunde vara hemma 14.30, om det passade honom då

-Nä helst inte svarade han då.

Vaddå helst inte, jag tycker det är en bra tid för folk brukar liksom jobba till antingen 16 eller 17 om dagarna, så han ska bara vara glad över att jag då kan vara hemma 14.30

Men så sa vi då att om jag skyndar mig hem så kan jag vara hemma tidigast 14.15

-Ja det får väl gå då sa han

Jag menar annars får vi ju ta en annan dag

Så när han var här hemma och väntade på mig, då var kl tio i 2 redan, då ringde han till Mathias och sa att han var här nu

Men liksom vad ska vi göra åt den saken? Jag jobbar till 14 ändå...

Alltså, det är inte vi som har bestämt att de ska ha hand om Ikeas elgrejer, det är antagligen de själva.

Man blir trött på sånna som jobbar med sånt, som ska vara trevliga mot sina kunder och ha bra service

men de passar liksom inte ett dugg till det jobbet.

Ha en bra kväll iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0