Helgen som var

Vi var fyra personer som gick ut för att festa på lördagen.
Det blev några goda sommardrinkar innan och sen fick vi skjuts in till ängelholm och gick in på 57an.
Egentligen var jag inte så peppad till att gå ut innan på dagen, men det blev jag sen, och kvällen gick jättesnabbt bara för vi hade kul.
Man träffade många man kände igen från skolan så man pratade mycket med olika människor.
Dagen efter fick jag ett argt sms, från en gammal kompis.
Jag hade skickat ett "fyllesms" till henne på kvällen och undrade mest hur det var med henne.
Men hon var arg på mig.
Det är svårt att förklara allt här, men det är inte kul om man har någon ovän iallafall.
Så det förstörde hela min söndag kan man säga.
Det var liksom så att jag trodde inte vi var vänner längre, sen länge tillbaks så jag trodde inte hon brydde sig om vad jag tyckte och tänkte.
Så nu tänker jag en hel del på det...
Och på nya jobbet, det var roligt där igår, ska snart köra dit, ska jobba idag också.

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0