Har inte tid

Jag ska jobba snart, men jag känner att jag har inte tid för det, jag har en häck som ska klippas och massa andra saker här hemma som jag inte hinner med. Har förresten beställt en trädgårdstunna idag =)
Och igår var jag helt slut och jättehungrig efter jobbet, orkade inte göra nånting, så det blev bara soffan då.
Sen igår skjutsade jag Mathias till Ängelholm och då passade jag på att vara där ett tag, va där till sent på kvällen, kollade lite i affärer o.s.v.

Snart är det Öland... Jippi, jag köpte en tunika/klänning igår och leggings till som jag ska ha på midsommarafton, det kan bli mycket fest där på kvällen kan jag tänka mig.

Efentligen längter jag mest till alla utflykter vi ska göra, Ölands djurpark, borgholms slott, m.m.

Nä nu måste jag snart köra

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0