Frukost

Snart ska jag äta frukost sen ska jag till jobba resten av dagen, tråkigt.
Fast vissa dagar är kul där och vissa dagar är tråkiga, mest för att surgubbarna eller kanske surgubben drar ner det hela. Men vi är tre positiva tjejer iallafall som håller ihop och det är bra.
Jag har varit van vid att prata och vara glad mot alla på jobbet, men det kan jag nog lägga bakom mig nu tror jag.
För en dag kom jag dit, frågade hur läget var, Då fick jag ett sånt svar som ungefär var menat "Va fan, bryr du dig eller varför frågar du mig om det?"
Så den personen ligger ju inte på plussidan nu precis.
Jaja jag får väl sköta mig själv helt enkelt.
Men nu till något roligt!
Vi ska åka bort över midsommar, nu undrar ni var, men vi har två ställen vi funderar på, och det måste nästan vara fint väder på båda för att det ska bli riktigt kul. Det kommer bli en eller två övernattningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0