Dagens

Idag har jag skjutsat min mamma till Ängelholm, till något hon inte borde köra på själv, så det gjorde hon inte heller.
Sen blev det rea shopping!
Jag handlade en tunika/blus för 149.50, det var halva priset. Den var vit, i bomullsmaterial, ganska lång, korta ärmar, ett litet band i ryggen att knyta, och gråa pärlor sydda som lite mönster.
Det var väldigt somrig och satt jättesnyggt, så den ska jag använda till jeans.
Sen var vi även på Lidl
Jag och mamma var där för ett tag sedan och då gillade hon inte affären alls för det var konstig tysk mat som hon inte vågade äta.
Men det hade hon ändrat på nu så nu tyckte hon att den var rättså bra ändå...
Jag tycker där är en hel del roliga saker, som också är billigt.
Jag köpte Snickers glassar billigt.
Och Apfel strudel som var fryst som man ska värma i ugnen så den blir riktigt frasig och god, jag tror att det är jättegott...
Mums...
Men nu ska jag göra något nyttigt i huset.

Undra hur det blir med Ekebofestivalen..? Jag kommer vara ledig Lördag och söndag den veckan så någon dag kommer jag gå dit.

Vilka dagar kan ni som läser här? 


Kommentarer
Postat av: malin

lördag=) Joddla, våra favvisar e ju dock där på fredagen men joddla va ju kul ett år med:)

2008-06-25 @ 19:35:12
URL: http://minfinasida.blogg.se/
Postat av: Tessan

70kvadrat.blogspot.com



Inredningstips till er! De har ert bord o ryamatta.



Kram kram Tessan

2008-06-29 @ 11:09:29
URL: http://skimrandeguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0