Vardagen

Dagen har spenderats mest på jobbet idag.
Ikväll har vi varit ute i Båstad och ätit pizza, sen skulle killarna vara kvar där och dricka öl, och jag körde hem för jag ska börja jobba kl 6 imorgon, men lovade att jag ska hämta dem inatt någon gång, det är ju inte så långt...
Så det gick jag med på, bara jag får sova snart, för dagen idag har varit jobbig.

Jag tänkte idag på vad mycket det är som har förändrats, mitt nya jobb, det är en stor förändring, snart ska jag börja plugga, det känns nästan helt overkligt, det känns inte som jag, jag har jobbat ständigt nu i flera år både helger som vardagar tycker jag.

Om man tänker på hur mycket och hur behövd jag var på mitt gamla jobb, där är jag inte kvar och jag pratar inte med de människorna längre heller, det är många som bara tvärt försvann ur mitt liv, som man pratade med varje dag, och som man blev kompis med.

En nära person har också förvunnit, och det känns väldigt tomt, och tråkigt. Det var en person som man gjorde mycket tillsammans med, som inte finns i närheten längre.

Att det kunde bli såhär?

Saker förändras, det märker man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0