Tennisveckan

Nu är det tennisveckan, jag har varit ledig idag och jag och Mathias har gått i Båstad precis som om vi inte har varit där innan... Det blir ju ett helt annat ställe nu med alla sommargäster, och allt blir mycket roligare.
Fast att jag inte har semester så känns det som om detta har varit en semesterdag.

Jag fick en Klick! påse nere vid hamnen, den kostade 20kr det var dagens Aftonbladet, Klick! bilaga, Sofies mode bilaga, en burk vax, prov på foundation, en klubba, ett mobilsmycke, en nyckelring.

På ett annat ställe fick man en tidning gratis, där var många olika att välja på, jag tog en som hette Leva, den var bra.

Gratis är gott!

Jag kan inte riktigt fatta att nästa månad kommer jag börja min utbildning... Att det är så snart. Jag har nog inte fattat det än.
Och att det kan gå hur som helst.

Men jag tror att hela det året kommer bli jätteroligt.

Jag kommer skriva i bloggen om allt som händer, om vad vi pluggar och så.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0