Stackars mig...

Snart ska jag till jobbet, det lite småtråkiga jobbet.
Ja, det kan jag faktiskt vara ärlig att säga, att ibland är där lite tråkigt.
Men man kan ju inte ha kul alltid...?
Men jag kommer nog få det roligare snart, för det är en sak jag inte har sagt och det är att jag ska börja plugga i Augusti.
Jag har fått lite mer papper hem om det, och jag ska skicka in studielånspapperna snart också.
Det som är kul är att det bara är kurser som jag är intresserad av.
Den enda kursen som jag inte är jätteintresserad av är vinkunskap.
Eller man kan väl säga att jag inte har varit intresserad av det innan, men kommer troligtvis bli det när jag läser om det.
Den som jag ser mest fram emot är pattiserie, alltså fransk bakning och desserter... det kommer bli väldigt intressant.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0