Ett fynd

Igår gjorde jag ett riktigt bra fynd.

Det är en stor svart skinnväska (äkta skinn) som jag har sett innan på Åhlens.
Den har kostat 1195:- innan
Och när jag såg det första gången var den nedsatt till 795:-
Och igår var det halva priset på det, så nu kostade den 395:-

Det tyckte jag var riktigt bra...
Jag köpte även jeans och linne som present till Mathias, men jeansen satt för tight, och linnet kanske inte passade så bra heller, så det ska vi byta till ett par andra jeans istället.

Annars jobbar jag , och sliter, det är så varmt på jobbet, och jag har haft huvudvärk i ca 4 dagar nu, vet inte vad jag ska göra för att bli av med den. Men jag kan iallafall prata med någon som känner samma sak, pappa har precis samma sak, och han säger att han fick det efter en förkylning, så han tror att det är ett virus.
Igår hade jag ont i hela huvudet, sen vandrade det till ena sidan så då trodde jag att det hade med örat att göra.

Alla man pratar med säger att det är vätskebrist, men jag tror inte att det är det, så mycket som jag dricker nu för att få bort det, och det funkar inte.

Jaja, hoppas det blir bättre, men känner sig nere av det här, höll på att börja gråta ett par gånger igår för saker som inte är så viktiga egentligen.

Ha en bra dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0