Dagen och helgens händelser

Nu var det några dagar sedan jag skrev.
Det har varit mycket utgång, både fredag och lördag, och skulle eventuellt blivit igår också (Petter uppträdde på Pepes) men det blev lite för mycket med tre dagar tyckte vi.

Lördagen var den roligaste dagen tycker jag. Vi var ute i Ängelholm då.

Jag pratade mycket med en tjej som jag bara har varit ytligt bekant med innan eller vad man ska säga, men som blev mer i Lördags då vi bytte telefonnummer, så det blir säkert att vi ska fika eller något liknande sen framöver, nu får jag bara se till att ringa henne också så man inte glömmer bort det.

Ja, vad har mer hänt... Jag känner att jag har mycket fritid nu med det nya jobbet, det blir mer pyssel här hemma, i trädgården o.s.v. jag har ork till det nu på ett helt annat sätt än innan.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0