Dagen

Äntligen en ledig dag!
Det har jag längtat efter. Jag var ledig i Söndags men då firade vi Mathias så det blev mycket flängande hit och dit för att handla och fixa.

Jag har fixat här hemma nu, och sen kommer mamma och pappa för att hämta mig så ska vi ta ett dopp i havet, de frågade mig redan i söndags om jag ville följa med till havet med dem, och det kan jag väl göra, det är kul att de frågar.

Jag har lite annat på g här hemma nu,

-Fixa en kryddträdgård. Mathias har lagt stenar i växthuset, innan var där bara jord. Mycket mer praktiskt att plantera i krukor istället för rätt ner i jorden.
Det är försent att sätta tomater, men en riktigt fin kryddträdgård vill jag ha där inne, och en rottingfåtölj vid sidan så man kan sitta där och njuta.

-Trädgården i största allmänhet.
Den är inte så fin just nu, så jag ska se vad jag hinner/ har ork med idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0