Utfrågning

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nä, det tror jag inte

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, det var väl att komma i form lite mer, och jag hade träningskort, tre månader iallafall.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte av mina nära vänner

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej


5. Vilka länder besökte du?

Danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, jag ska skaffa många nya bekantskaper, och vara mer öppen för att prata och träffa människor.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Min 25-års dag

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag blev uppringd, för att de ville ha in mig i vården, men jag tackade nej, men det kanske blir aktuellt senare


9. Största misstaget ?
Att jag inte började plugga 2007 istället för 2008

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade väldigt ont i ryggen ett tag, och det var obehagligt

11. Bästa köpet?
Kläder

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, lite komplimanger och så, blev jag glad av


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Idol låten med Marie Picasso.
Några gamla techno låtar som jag har spelat flitigt.
Umbrella och Don´t stop the music och Shut up and drive men Rihanna, som jag har spelat flitigt på mobilen.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag tror samma.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skulle gjort mer utflykter som t.ex. över fre lör sön varannan vecka när jag e ledig, då skulle jag åkt på en weekend.
Och skulle tränat och simmat mer, och åkt på spa.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn

18. Hur tillbringade du julen?
Firade här hemma, och lillejulafton hos mina föräldrar


19. Blev du kär i år?

Nej

20. Hur många one night stands ?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Heroes var bra ett tag, Idol kollade jag mycket på.

23. Bästa boken du läste i år?

Jag läste ingen bok

24. Bästa musikaliska upptäckten ?
Att jag får bra poäng på Singstar

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, en julby i julklapp

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, smycken


27. vad gjorde du på din födelsedag ?
Jag firade min 25-års dag!
Mina fastrar m.fl. var här och grattade mig

28. finns det nått som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
Det jag har skrivit ovanför, liknande

29.Hur skulle du beskriva din stil 2007 ?
Jag blonderade håret, och det trivs jag jättebra i.
Annars köpte jag rättså mycket kläder, men det e väl ungefär det som är modernt

30.Vad fick dig att må bra ?
Att möjligt, jag har mått bra detta året

31.Vilken kändis var du mest sugen på ?
hmmm, där har ju varit några snygga, men kommer inte på nån just nu

32  Vem saknade du?
hmmm, vet inte

33 De bästa nya människorna du träffade?
hmmm, man ska ju inte skriva ut namn här, så det gör jag inte, men har blivit vän med några till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0