Nyårsfesten

Jag måste ha varit rolig igår, eftersom det var två personer som frågade efter mitt telefonnummer.
Det ena var en kille och det andra var en tjej.
Det var en helt ok fest igår, det började lite tråkigt, där var många som jag kände igen, men inte kände på riktigt ändå, och lite stelt.

Men det bästa med igår var att jag pratade med alla personer som var med på festen, och det var 35 pers.
Även sånna som man inte kände så väl, utan bara kände igen sen innan, de lärde jag känna nu.

Det tyckte jag var kul.

Lite smålurad kände man sig, med att det kostade 200 kr att vara med på festen.
Då fick man tacobuffé, och där var hyra på lokalen också.
Sen var det lite chips och godis, men ingen efterrätt eller något sånt, och det var kass tycker jag.

Men vi hade inställningen, att äta tacos för 220 kr.

Men efter två omgångar så började jag tänka på figuren istället, så då åt inte jag mer.

Kl 15.00 ska vi upp till mamma o pappa och smälla raketer som pappa har köpt, men han var själv igår så han ville inte smälla av dem då.

Vi ska äta risgrynsgröt först, mums, och sen ska vi smälla och sen dricka kaffe.

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjena! Ja visst va de en kul nyårsfest! Själv bytade jag nr med en pers, o du vet nog vem. Glömde fråga om du lämnade ut ditt nr till de där busarna.. Kramar

2008-01-02 @ 21:00:12
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0