Mår konstigt

Det gör jag.
Jag håller på att bli förkyld. Innan idag visste jag inte om jag var kapabel till att köra bil hem från jobbet, för då hade jag druckit så mycket kaffe så jag skakade, och pigg av kaffet då, sen var jag väldigt trött, så jag visste inte riktigt vad jag gjorde.

Då körde jag inom skånebil, så åt vi mjuk pepparkaka där, det var gott och jag mådde bättre sen.

Imorgon ska det bli skridskoåkning igen.

Jag tror inte att jag kommer palla det, eftersom jag ska jobba både innan och efter, så jag har egentligen redan bestämt att jag ska inte följa med på det.

Det är så mycket man missar denna helgen när man jobbar.

Jag sa till den ena chefen idag, att jag ska söka till skola i april, och det verkade som han tyckte det var kul för min skull.

Och det var ju kul det, hoppas jag kommer in....

Och hoppas jag får något jobb på mina "LIA" veckor.


Kommentarer
Postat av: Malin

yo, igår missade du en rolig utgång och det var synd=( men nästa helg då ska vi minsann ha kul=)

hoppas du inte blir sjuker. kram

2008-01-13 @ 09:24:20
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

Usch låter inte trevligt.. Äckligt att vara så yr.

2008-01-13 @ 13:21:38
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se
Postat av: Tessan

Inget nytt inlägg.. e du sjuk lr?
Jag ska iväg o träna kl 19 idag. Gjorde en "viktkurva"/ diagram idag, så nu e d hårda bud i mellerud som gäller. Gjorde ett diagram fram till 1 april, så vi får hålla tummarna och se hur det går. Jag har inte brutit mitt nyårlöfte ( att handlda kläder.. du vet), men en o annan liten godisbit har slunkit ner (inte förbjudet, tar bara längre tid att nå målet). Krya på dig! Kramisar

2008-01-15 @ 17:16:00
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0