Jag hade party igår

Igår var vi många tjejer här hemma hos mig. Några hade inte varit här innan, jag brukar inte festa med dem så det var jättekul att de också var med igår.

Vi hade jättekul här hemma,
speciellt när vi började prata skvaller och lite sånt, och en tjej som jag känner som väldigt pratglad och rolig började lite trögt hon pratade inte så mycket först men sen när hon hade druckit blev hon som vanligt igen.

Här hemma hade jag erotikparty och sen drog vi iväg till Ängelholm.

Jag och hon som började prata när hon hade druckit, sjöng några låter karaoke ihop på Saloon.

Några åkte hem, så tillslut var det bara jag och M som gick tillsammans.

Vi gick till Lindéns och åt sen blev det Telegrafen tills de stängde.

Sen åkte vi hem.

Det var en helt okej fest. Det var lite synda att några åkte hem tidigare. Där var inte så mycket drag i Ängelholm heller, kunde varit lite mer folk ute så hade det varit roligare.

Men annars helt ok. Detta skulle man göra om, men då åkt till nåt annat ställe kanske gått ut på tennisveckan i sommar och ha ett grillparty innan.

Nu ska jag ta något litet att äta, sen vila lite på soffan, sen ska jag faktiskt träna kl 17.00 med min svägerska.

Jag är så duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0