Grannar...

Våra grannar är jättetrevliga och så, och jag är glad att vi har de grannar vi har och inga andra som är värre.
Vi har hittat på namn till de olika grannarna, i det ena huset bor perfekta familjen, deras trädgård är så perfekt, sjukt perfekt, där är inte ett grässtrå som ligger fel när man tittar in där.

Sen finns det swingersfamiljen, Ibland kommer det bilar dit som man aldrig har sett förr som övernattar.
Ibland är det 3 bilar som står där, ibland är det bara en eller två.
En dag i somras så skulle gästerna köra hem och då var frun i huset ute och vinkade av dem i bara trosor och linne.
Haha undra om det stämmer det vi säger.

Sen har vi osynliga familjen och de syns aldrig till.

Sen har vi blattefamiljen som har många barn och vildvuxen trädgård.

Sen har vi en familj och det är bara taxifamiljen, för vi vill inte vara för stygga mot dem.

Men iallafall det jag egentligen skulle komma till idag är att perfekta familjen brukar hjälpa oss med att klippa fruktträden.
Och nu är fruktträden klippta men vi visste inte om att han har gjort det.
Det var tre dagar sedan, jag skulle jobba eftermiddag så min bil var ju hemma å allt.
Så pratade jag i telefon, och tycker att det skramlar konstigt där ute.
Så när jag tittar ut så ligger där fullt av grenar!

Det tycker jag är rättså dålig stil att bara göra så.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0