Det är som så

att jag jobbar på det sämsta möjliga stället när det gäller att hålla sig i form och inte gå upp i vikt... Eller hur ni som vet?
Varje dag får man hålla sig i kragen för att inte ta något onödigt, och man möts av många frestelser.

Jag tror att hade jag jobbat någon annanstans så hade jag hållt mig i form mycket bättre, för då är det mellanmål och lunch och inget mer, utan däremellan ska man jobba med annat, men så är det har man mat omkring sig hela tiden så blir det så.

Jag blev lite inspirerad av att läsa skimrandeguld`s blogg nu.

Tänk på beach 2008!

Förresten paketet har kommit fram till Ellos nu, det var längre leveranstider nu eller vad det var.
Jag frågade kundkontakten. Han tyckte att det var bra att jag frågade, skrev han tillbaks.
En väldigt trevlig kundkontakt var det.

Imorgon är det en ny vecka


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tackar för att jag fick finnas med på din sida. Ska se om jag lyckas göra en viktkurva på datalådan, annars får jag väl göra en enkel, t.ex. datum o vikt bara. får först se hur många de e som vill att jag ska lägga ut viktkurva.. Ingen träning idag o imorgon. Mattelektion ikväll, o brandstationen imorgonkväll. Men onsdag kl 18 ska jag träna! Hänger du med? Kramar

2008-01-28 @ 14:21:44
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0