Dagens blogg

Idag gick jag till frissan som ligger bredvid mitt jobb.

Det var mest för att jag tänkte lyxa till det lite så, ett infall, och håret behövde klippas lite också.
Jag trodde jag skulle få den "utlänningen" som jag känner, ägaren då.

Men det blev en annan, en tjej som inte kunde svenska, som man skulle prata engelska med.

Men det hade ju varit lite roligare om hon hade sagt något under tiden man satt där.

Hon frågade inte hur det skulle va eller något, hon bara började klippa, fast bara toppa då, som tur var!

Hon drog och slet, och det gjorde jävligt ont ibland och hon var hårdhänt.

men det blev bra till slut, men nu saknar jag det långa håret jag hade... snyft, undra hur mycket hon tog egentligen...

Nu ska vi "hålla kväll" här hemma

Kommentarer
Postat av: Malin

låter lite galet det där,du borde testa min nya frisör i Ängelholm, hon va skitbra! synes på lördag=)=)

2008-01-17 @ 06:53:23
URL: http://www.minfinasida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0