Ska till jobbet idag

I eftermiddag ska jag jobba, det enda felet med mig nu är att jag har hosta, så det kanske går att jobba jag får se hur det går i e.m.

Igår var Y här och hjälpte oss med köket.

Det va jättesvårt att få till lister som ska sitta vid sidan om överskåpen, så att det inte blir glipor och sånt... Fast nu är den ena klar och det blev jättefint.



Här är en annan sak som vi har fått hjälp med av en riktig murare... Som också är vår kompis

image12




image13


Det är hyllor som sitter i murstocken, som jag ska ha till att sätta värmljus m.m. på Det var min idé och det gick Mathias med på.

Sen ska detta putsas, antingen putsar vi allt i vitt, eller blir väggen vit och hyllorna i naturlig färg.

Jag tror det blir det sista.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Malin

ljushyllorna kommer nog bli fina, sticker de ut mycket? jag menar e de farliga att gå in i och så?

hoppas det går bra på jobbet=)

2008-02-27 @ 13:04:29
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

du behöver inte vara orolig Malin, du kommer inte att skada dig!

De ska absolut ha sin naturliga färg! Mer ombonat!

2008-02-28 @ 16:35:37
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0