Seg dag

Det är en lite seg dag idag, om jag hade varit ledig hade det hela varit mycket roligare.
I morse sov jag ut, efter en jobbig helg på jobbet.
Idag ska jag jobba eftermiddag.
Det är bara en rad kvar på golvet nu, Mathias behövde nåt verktyg för att göra det sista igår, så det gör han nog ikväll då.

I helgen var jag på 25+25 års fest, där vi var utklädda, jag var polis och Mathias var rockstjärna.
Det var mycket händelserikt den tiden jag var med (jag åkte hem vid 22 för jag skulle jobba dagen efter)
Det var tal där födelsebarnen skämdes mycket eftersom de skulle berätta om sina ex och massa sånt. Jag trodde först att en utav "fruarna" stod och var ledsen men sen hörde jag att båda fruarna hade varit med om det hela.
Där kom också in två "strippor" som skulle fresta killarna uppe på scenen. Det kan inte ha varit speciellt kul att sitta där, jag vet ioförsig inte om tjejerna var speciellt frestande för jag satt vid ett bord så att jag inte såg nåt.

Jag träffade många som man inte hade träffat på länge och det var roligt. Och jag såg många som jag kände igen men inte känner.
Om jag hade stannat längre hade jag kunnat prata mer med alla, men det var ju det där jobbet som jag skulle hem till.

Men jag tror jag hann vara med på det roligaste på festen iallafall,

PuSs & kRaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0