Lite socker i botten...

så går medicinen ner, går medicinen ner går medicinen ner.... hhrhrrmm ursäkta mig jag kom bara på en Mary poppins låt från när jag var liten.
Ja, alltså, vad gör jag idag? Jo jag har faktiskt varit på ett träningspass nu, ett baspass va det. Jag har kommit ur styrkan lite märkte jag, för det var en vecka och en dag sen jag tränade sist, och det tyckte jag att jag märkte.
Snart ska jag dricka kaffe.
Ja förresten jag är kattvakt också, det har jag ju inte berättat, det är till en alldeles speciell katt, en ensam katt.
Jag tänkte köpt ett halsband och koppel till honom, så vi kunde gått ut och gått idag, men det fanns inget sånt i den affären jag var i...
Stackars lille .....
Han är såååå ensam. Snyft snyft.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Malin

va fint du fått i bloggen.åhh Tiger e en ensam kis

2008-02-16 @ 13:22:43
URL: http://www.minfinasida.blogg.se
Postat av: Tessan

Pussa o krama Tiger från mig o Kecke! Står just nu vid en dator som jag hittade hær på Norska Varumæssan. Tack før att du passar vår ensamma kattkille! Vi ær inte oroliga ett dugg, før vi vet att du tar væl hand om honom! Kram kram från Lillestrøm, Nørge!

2008-02-16 @ 14:01:46
URL: http://www.skimrandeguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0