Lennart, Jönsa och Heheheee

Det är uttryck som går varma på Gastro, jag har precis gjort klart min "jul-lia" där som varade i två veckor.
Jag tror att allt har gått bra och så, enligt mig har det gjort det, men man får ju inte direkt beröm om man gör något bra, utan det enda man får höra är när man har gjort något dåligt men så är det.
Nu är jag otroligt trött på julbord, har jobbat med det nu 4 veckor. Det har varit väldigt mycket sillinläggningar, jag har lärt mig mycket inom det.
Nu har jag faktiskt jullov!

Imorgon ska jag vara med på innebandyn
På Onsdag är det julafton, det blir firande både hos Mamma o Pappa och sedan med Mathias släkt
Juldagen är det fest på Pepes bodega
Nyårsafton är det fest hos A och J

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0