ledig, ont ont ont

Aj vad jag har ont i hela kroppen idag, vi var på badhuset igår kanske träningsvärk från det? Jag solade också och inatt kändes det som att jag hade feber för jag var så varm i hela kroppen, samtidigt som jag är lite förkyld. Blä säger jag bara.
Det är när man inte jobbar som man får ont...
Jag har kommit på att våra fruktträd behövs klippas, vår granne har inte hört av sig om det iår, då vet vi inte om vi ska göra det själva eller han har tänkt att göra det senare, jag får nog gå bort och kolla med honom.
När jag tittar ut så ser jag iallafall att det är inte något som jag klarar av att göra själv iallafall.

På onsdag är det nyårsafton! Det ska vi fira med våra vänner, vad ska jag ha på mig? Jag får rota lite i garderoben och se om där är något snyggt man kan kombinera ihop =) Hade egentligen velat ha en svart liten klänning utan axelband (den lilla svarta) men det får nog bli något annat som jag redan har.

Jag tänkte sammanfatta året, det jag kommer ihåg som har hänt mig

1. Vi har renoverat köket, jag tror vi började nån gång efter jul förra året och blev färdiga i mars/april
2. Jag bytte jobb i år
3. Jag började utbildningen "Gastronomi" i Augusti (en termin kvar nu)
4. Jag har köpt en ny bil i år, en liten körsbärsfärgad Renault Clio
5. Det var en riktigt fin och varm sommar, vi var på Öland några dagar över midsommar men då var det regn, men där var andra kanondagar.

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0