Morgon

De ringde från jobbet och sa att jag börjar en timme senare, jag har kollat fel =) så nu har jag en timme extra som jag kan läsa tidiningen på m.m.

Jag kom på igår att jag har inte ätit kött sedan countryfestivalen! Och då åt jag två hamburgare, en var till Mathias men han var borta när jag kom tillbaka så jag fick äta båda.

Och jag har inte ätit något än idag så det är tredje dagen nu, och jag saknar inte det alls, jag är bara sugen på fisk, men jag ska inte bli vegetarian det har bara blivit såhär.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Malin

jag minns dock att Mathias kom tillbaka sen och ville ha sin burgare... =P

2008-08-12 @ 09:46:23
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0