Mer info

Idag fick jag ett stort brev hem, med information om skolan, schema för två veckor bl.a.

Redan nästa vecka ska jag "jobba" på Gastro i Helsingborg, ett par dagar den veckan.
Det var snabba ryck kan man ju tycka =)

Det är varvat med teori, och andra kurser, så veckorna är helt blandade, ibland är jag ledig nån dag mitt i veckan och ibland ska jag jobba på lördagen, vi är indelade i 4 grupper och den första gruppen ska jobba på lördagarna dessa två första veckorna.

Jag kallar det för att jobba för det är precis vad vi ska göra fast på en av Sveriges lyxigaste restauranger =)
Så det man lär sig där är guld värt att ha med sig.

Annars denna veckan är jag ledig tre dagar,  det är bra.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0