Kväll i hemmet

Tänkte att idag ska jag skriva ett inlägg till.
Det har blåst som f-n idag, vår dörr på jobbet slogs av så nu är den igenspikad och vi får använda en annan dörr som ingång.
Imorgon blir det tidigt pass på jobbet.

Då blir det frukost med gamlingarna vid 7 halv 8.
Det är faktisk riktigt kul att sitta och prata med dem, det blir många diskussioner om vad man tycker om det ena och det andra, och vad som har hänt på sistone. Att maten har blivit dyr och att bensinen är dyr nu, och vad man har för sopsortering hemma pratade vi om sist =)

Men kan lära sig något nytt varje morgon med dem.

Även detta jobbet kommer jag sakna, när jag börjar plugga. Men jag ska fortfarande jobba extra.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0