Hemma från första dagen

Nu är jag hemma.
Jag tänkte berätta om hur dagen har varit,
Klassen är bra, och jag har redan fått 4 tjejkompisar =)
Jag hamnade vid ett bord med 4 tjejer, så det blev vi som snackade där, och vi åt lunch ihop och nu skjutsade jag dem till stationen.
Det känns som att mer än hälften inte har så bra koll på kök, några har jobbat med det, och inte alls speciellt många har gått hotell och restaurang på gymnasiet, kan ju vara både kul och inte.
Men spännande kommer det bli känner jag.
Vi köpte en bok idag, On food and cooking, den är på engelska men det verkar gå rättså bra att läsa den.
Det är som en "matbibel" jättetjock bok om allt inom mat tillochmed mycket kemi i den.

Snart ska vi äta plankstek och gå på bio, puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0