Godmorgon

Har precis gjort mig klar för att snart åka till tandläkaren.

Sen om jag hinner innan jobbet så ska jag komma och överraska dem på mitt gamla jobb och äta frukost,
Jag har fått reda på att en där är gravid nu så det får jag kolla så det stämmer =)
Och dessutom är det roligt att träffa allihopa som jobbar där, finns alltid mycket att prata om.

Om mindre än en månad sitter jag vid denna datorn och pluggar, skriver, söker på internet, dricker kaffe, har det allmänt tufft här vid datorn kan jag tänka mig.

Det börjar närma sig nu, och jag vet att jag har ett tufft år framför mig, och tankarna börjar läggas på skolan nu, mer än på jobbet.

Jag tror att schemat kommer med posten snart nu i dagarna, skulle komma i mitten av Augusti, jag har en väldig fördel med att bo så nära skolan, tycker det är jättebra. Så inte all energi går åt till att ta sig till/från skolan.

Puss å kram
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0